Topp fem efter match 1

Posted: 3 December, 2011 by MattiasE in Okategoriserade

Andreas Cadelin 92 (vann över Anders Erenstam)

Per Hylander 91 (vann över Linus Lindgren)

Olof Esters 84 (vann över Håkan Karlsson)

Axel Rydén 84 (vann över Joakim Blom)

David Gustavsson 75 (vann över Jimmy Hesselberg)

På toppbordet alltså Cadelin mot Hyllander, båda spelar Grey Knights med Cortez.

På runner-up-bordet Olof mot Axel, SW mot Sisters.

Mitt bett är att Olof vinner över Axel, uppdraget är ju att hålla mitten med flest enheter.

Cadelin mot Hylander är hugget som stucket, kan gå hur som men jag tror inte att någon utav dem kommer satsa hårt på vinst och riskera stor förlust. Typ 65-35 till den som får sista rundan och lyckas klämma in flest enheter i mitten.

 

I sidetouren ligger 8 personer på delad förstaplats; ingen drawade. Fortfarande öppet för alla med andra ord.

/Mattias

Comments
  1. egges says:

    Hur gick det för mina favoriter i sidturneringen? Gonka, Imp, Klus och Röde?

    • egges says:

      Och Heja Hylander och Cadelin! Synd att två utav mina favoriter får mötas så tidigt och Coteaz verkar vara väldigt ostig.

    • MattiasE says:

      Gonka och Klus spelade och Gonka vann.
      Röde möter Gonka i match två så jag antar att han också vann.
      Imp vann sin match och spelar nu mot Richard Petersson.

  2. Heja Axel! leve matriarkatet! ;D Och Mattias, du kan väll ge Jimmy en kram från mig 🙂

  3. bengtsson den yngre says:

    Det är j smått anmärkningsvärt att båda coteaz/psyfleman spelarna fick möta DE i första matchen och att DE blev sälklubbade tre av de fyra största vinsterna.

  4. jeppeapan says:

    Jag tror att Jimmy behöver lite icke-kaffe

Leave a Reply

