Fyllefortsättning inför Fantasia

Posted: 30 September, 2011 by Asplund in Okategoriserade

Totalt är vi 14 40k:are 0ch 3 Fantasy spelare som utgår från Götet.

40k förväntningarna är varierande, men jag tror jag erfar den bästa stämningen nånsin på en uppresa, det säger inte lite!

Utan att folk kan försvara sig så säger jag att:

Jimmy J: Vill representera Varberg och visa Michael C hur man rullar Deldar.
David U: Resan och Scandic frukosten!
Max P: Siktar på Touren, med en arme han aldrig spelat, efter 6 armebyten.
Per S: Topp 1/4 efter byte från Demoner.
Pär N: Göra 40 hits med sin Razorwing.
Anders E: Att ha kul! Min arme säger allt, hellre kul än topplacering!.
Jon H: Inte bli ägd av Tyranider, helst inte möta dem alls.
Anders O: Få en käftsmäll inom en timma av Asplund.
Patrik T: Waaaagh!
Alexander H: Ha en hel tumme och resa sin längsta resa för turnering.
Jerry H: Seiza!
Joakim E: Få målningspoäng av Asplunds arme och komma bättre än sagda gjorde förra omgången.
Linus W: Vinna best painted och snacka sallad.
Asplund (jag): Deathleepern dödar en Landraider med hjälp av Mawlocen.

Overall vettiga tankar, jag är smått stolt.

Under helgen hoppas jag hitta tid för en intervju med Sveriges bästa arrangörer (ta inte illa upp alla andra, jag är Norrlandsk-partisk, och dom är grymma!).

Blir inga mer bilder, för snabba tåg sabbar nätet.

Ett allmänt tips är att be polare köpa en öl var åt en, det blir sjukt kul och god variation.

Vad Stockholmarna, jag räknar in alla andra sörlänningar i detta träsk, tänker vet jag inte. Men dom är väl ostiga och optar sitt lag under hela resan. Hur man gör sådant vet vi inte. Schockerande nog har det sammanlagt blivit kanske 1 timma snack 40k ännu.

Jag tippar topp fylle 3:
Anders E
David U (om han hittar mer alkohol)
Nån av Jimmys polare.

Med starka toppar som kan sno topplaceringar: Jocke E, Jimmy J och Anders O.

Imorgon siktar jag på Punkspelning och god middag på grym buffebar.

Comments
  1. Hylander says:

    Nu har jag inte så många polare, men om jag hade lika många som du hade jag blivit drängfull. En öl från vardera ?!? I ditt fall kan vi ju snacka backar med pilsner…

    Anders E vinner fyllan. Han har bästa vinnarskallen.

  2. Jimmy says:

    Anders E ligger långt efter. Fantasyspelarna är värst!

  3. Asplund says:

    Anders E, Anders O & Jocke E slagga först, walk over eller vinst?

  4. Hylander says:

    Beror på orsak.

  5. Asplund says:

    Komma bättre än Egge är ju ett mål jag har också, great success!

  6. Pär says:

    52 hits på Mattias orker med min Razorwing!

Leave a Reply

