Stockholms spelkonvent börjar!

Posted: 17 September, 2011 by egges in Swedish tournaments

image

Nu är det snart dags! Efter fem timmar körande på Sveriges sämsta väg och punktering i ingenstans där jag fick använda mobilen för att lysa upp bultarna så jag kunde byta däck så är jag nu vaken och spelsugen.

Men jag är enda nidspelaren utan stealers så det betyder väl att det inte kommer gå bra för mig? Illa.

Lokalerna är luftiga och spelbrädena är riktigt bra utom några få. Hårt motstånd idag.

Comments
  1. Hylander says:

    Fasiken vad sugen jag blir. Släktfesten kommer inte toppa SSK… 😦

Leave a Reply

