Roadtrip

Posted: 22 July, 2011 by egges in Okategoriserade

På väg till konventet och har stannat på mc i Falkenberg. Fick lite info om mc från deras reklam. Visste ni, och jag citerar, att mcdonalds minimorötter är vanliga morötter som odlats, skalats och delats?

WTF!!!!

Om jag tar ett däck från Pontus hålla bil så blir inte den en minibil! Om jag tar en gurka från coop och delar den i fyra bitar så är inte varje bit en minigurka!!!

Det är som att vara i Skåne eller nåt!

Jösses!

30min till Varberg. Öl eller spel ikväll. Töntigt att testa armén innan så det kanske skall bli…?

Comments
  1. snolb says:

    “Om jag tar ett däck från Pontus hålla bil så är inte räcker en minibil! Om jag tar en gurka från coop och delar den i fyra bitar så är inte varje bit en konstiga!!!”

    Va..?

  2. Asplund says:

    Men uppdatera då slöfock!

Leave a Reply

