Topp 5 LinCon

Posted: 4 June, 2011 by egges in LinCon, Swedish tournaments

Asplund rapporterar att topp fem såg ut som följande:

1. Jocke Engström

2. Daniel Leidermark

3. Per Svensson

4. David Gustavsson

5. Jeppa Resmark

Inga direkta överraskande i topp fem skulle jag säga. Och inga nya till svenska 40k touren.

Johan Westlund vann best painted.

Suck. Jag känner ett överväldigande glapp i mitt bröst med att jag inte kommer ha någon chans att få komma med i svenska40k touren.

Jag bugar och tackar för Asplunds snabba rapporter! Och ber om ursäkt för att jag inte alltid har kunnat lägga upp det tillräcklig snabbt.

 

Edit: och här är listan.Halin på 7:e.

Comments
  1. Asplund says:

    Och jag ber om ursäkt för att jag inte fick iväg mer än lite bilder på listor. Hade varit kul att få tid för nån intervju, eller fler bilder (som helst inte är suddiga).

  2. Asplund says:

    Jocke kvalade för övrigt in på touren.

Leave a Reply

