Läsarbrev från Snot

Posted: 23 February, 2011 by egges in Swedish tournaments

Snot, arrangör av massa Saeculum Obscurum, skickade idag ett litet fan mail till mig:

Erik, ditt as!Vad fan menar du med att tro att du kan bete dig på detta sätt! Du gnäller och klagar och skickar SMS hem till min familj om frågor om turneringen! Varför avslutar du alltid dina SMS med ‘hoppas du tycker det är lika skönt nästa gång också’? Jag håller på och bygga terräng, jag har fixat uppdrag och jag kan fan inte också hålla reda på vilket personnummer du har och vilken bank du betalar ifrån! Det är inte mitt jobb att sköta dina betalningar, oavsett hur många 10-öringar från 80-talet du erbjuder (det är förresten 50-öringen som precis försvunnit din förbannade idiot!) eller mitt jobb att tillfredsställa din fästmö! Varför blandar du in henne i allt också? Det är ju rent synd om henna att hon är ihop med henne.

Jag gjorde ett val att ha kompgräns 60. Nej, det är inte hesselberg-brödernas påhopp på mig den där natten i St. Petersburg som gör att jag valde den gränsen! Ja, jag vet att det kommer bli hårda listor på den gränsen! Det är den jävla poängen med turneringen! Att testa och utveckla mallen! Du behöver inte ställa varje jävla fråga varje gång du ringer och jag glömmer kolla på telefonen ifall det är du. Och 59,5 är fortfarande inte 60!

Jag gillar att målningen inte ger så sjukt mycket poäng – att du inte får fördel av det är dessutom bättre upp! Även om jag hade haft 100 poäng i målning istället för 8 så hade du fått 2! As!

Det är faktiskt helt godtagbart att köra 24 poäng för vi vill göra det och vårt lottningssystem baseras på det och det funkar faktiskt bra, du kanske inte fattar det men vi har fått bra kritik från förra turneringar och det fungerar faktiskt!

Och vad är det för jävla tjabb om schemat? Det innebär för helvete att du slipper sova borta från fredagen till lördagen och kan köra hit på lördagsmorgonen! Pucko! Det är ju bättre för dig!

Och nej, jag tänker inte tillhanda endast dig med tärningar och måttband. Faktum är att jag inte tänker tillhanda dig något alls.

Jag har, som sagt byggt terräng som faktiskt funkar till 5:e och om du bara öppnat ögonen och ser efter så fattar du att det är inte bara tre typer av terrängbitar som funkar! Fitthuvud! Det kommer vara bra terräng och trots att du sagt att du inte förväntar dig något så skall du se att folk kommer bli förvånade av hur spelbar och förbannad perfekt terrängen är! Jag var ju fan snäll nog att höra av mig och kolla med dig om du hade något tips och sedan ger du mig bara skit!

Jag hatar dig och vill att du dör

Kram, Robert

Det var väl snällt av han att höra av sig?

Jag ser fram emot helgen då turneringen blir av. Många av Sveriges topprankade kommer vara med. Coolt. Om det blir såsom jag hört angående deras arrangemang så kommer det bli perfekt. Vi har också med oss Rasmus, Deathwing spelare/kid som skall vara med och hoppas på att få smak på turneringar. Igen är jag dålig på att opta enligt mallen.

Mer spaning för turneringen kommer. Men för stunden; vad har ni för förväntingar av turneringen?

Leave a Reply

